Portalul  este specializat in a va oferi posibilitatea de a intra in contact cu cele mai importante parcuri de dezmembrari auto din tara.

Pentru a veni in ajutorul  dumneavoastra am lansat si aplicatia pentru telefoane  - “ Dezmembrari Auto Romania”.

Aici gasiti informatii complete despre: Dezmembrari Auto, Piese Auto Second-Hand, Masini Avariate, Anvelope SH, Parcuri de Dezmembrari, Achizitie auto avariate si neavariate pentru dezmembrare, Eliberare documentatie completa in vederea radierii, Motoare si cutii de viteze din dezmembrari, Elemente de caroserie,  Achizitie auto prin programul Rabla, Cumparari auto in vederea dezmembrarii

Evitarea masinilor second-hand aduse din Germania 80% vin lovite.

Evitarea masinilor second-hand aduse din Germania 80% vin lovite.

Masina cumparata de noua din Romania este cea mai sigura investitie.Autoturismele din Germania sunt cele mai problematice.O afacere care pare a fi prea buna, este de obicei foarte proasta.Am scris acum ceva vreme ce masini  le gasesti la vanzare la mana a doua si care trebuie sa le ocolesti. Din diferite motive, de la acte in neregula, pana la probleme tehnice sau fiabilitate scazuta in timp. Acum luam un exemplu concret: masinile aduse din Germania. De fapt, masinile aduse din strainatate, cu numere provizorii sau straine. Dar cum majoritatea sunt aduse de la nemti, ne referim la cele importate de acolo. Iata la ce trebuie sa fii atent.Chiar daca multa lume stie care este mersul cu vanzarile auto second-hand si frecventeaza targurile auto des, exista si cativa care nu prea stiu cu ce se mananca "samsareala", asa ca acest text este pentru ei. Noi am discutat cu cei care se ocupa cu astfel de afaceri absolut legale si am aflat cateva secrete. De aceasta data vom discuta despre masinile aduse din Germania sau din alta tara din vest.
De la bun inceput, e bine de stiut ca in Germania, la fel ca si in Austria, Elvetia, Franta sau Spania, parcurile auto second-hand sunt impartite in doua: parcuri private si parcuri de la dealeri auto autorizati. Evident, parcurile oficiale, cu masini rulate de la reprezentanta, ofera masini SH ceva mai scumpe, deoarece au istoric, carte de service, revizii la reprezentanta, etc. Asa ca nu e de mirare ca pentru piata romaneasca intermediari sau orice persoana fizica (jignita sa fie numita samsar) ce se ocupa cu aducerea de masini de acolo pentru punerea in vanzare la noi, apeleaza la parcurile private, mai mici.Insa e bine de stiut ca parcurile auto private sunt in general detinute de persoane straine, in special arabi si chiar romani. Nicidecum de vreun neamt, austriac, francez sau asa mai departe. Exista in anumite orase mai mici si astfel de parcuri, dar de obicei lumea nu ajunge la ele fiind prea departe.Si daca spun ca patronii acestor parcuri auto sunt arabi sau romani, nu inseamna ca fac discriminare. Ci inseamna ca acestia sunt obisnuiti sa faca afaceri bune. Dar numai in favoarea lor. Mai precis, daca exista vreo masina chiar "pont", au ei grija sa o ia cine trebuie. Plus ca numarul de samsari, nu doar din Romania, care frecventeaza aceste parcuri este urias. Si sansele ca un roman sa apuce o masina ieftina si buna sunt destul de mici.
Dar nu trebuie sa generalizam. Exista si masini bune aduse de afara, dar extrem de rar, iar acestea sunt la vanzare cu preturi mai mari. Acestea sunt in procent cam de 25% din autoturismele importate pe piata second-hand.

Aceste "tepe" sunt de doua feluri:
1. masini lovite in strainatate, aduse pe platforma in Romania, reparate de mantuiala, date cu polish si vandute ca impecabile;
2. masini rulate extrem de mult, uzate peste masura, aduse in tara si "reimprospatate" si aranjate pentru vanzare, cu kilometrii dati cu mult inapoi.

Cum recunoastem o masina cu kilometrii dati inapoi?
Trebuie sa ne uitam la uzura masinii. Aceasta trebuie sa fie uniforma cu ceea ce ne arata kilometrajul. Daca ne arata 80.000 de km si scaunele, volanul, pedalele si schimbatorul sunt uzate rau, este ceva la mijloc. Trebuie sa verificam orice element care se uzeaza zilnic de la condus, cum este volanul, butoanele de la geam, manerele usilor, acoperitoare pedale cauciuc, maciulie schimbator, plasticul din jurul contactului in care bagi cheia, etc. Mai bine gasim o masina care ne arata kilometri la bord multi, cu uzura, decat una care ne arata kilometri putini si uzata. Pentru ca in primul caz, avem sanse ca acestia sa fie reali. Dar daca cele doua lucruri la care trebuie sa fim atenti: kilometri si uzura nu se pupa, atunci trebuie sa ocolim acea masina.

Masinile din Germania, asociate cu masinile lovite grav.
Sa fie oare adevarat? Din pacate, da dar nu intotdeauna. Si asta pentru ca majoritatea masinilor aduse din Germania sunt "tepe" dupa descrierea de mai sus. Am intalnit cazuri concrete de autoturisme cu numere rosii, provizorii, care in anunturile online parea impecabile, fara defecte, iar la o analiza mai amanuntita erau lovite si carpite.
La fel si cu masini care aratau 110.000 de km la bord, dar cautate in baza de datele oficiale figurau cu 345.000 de km la ultima revizie de la BMW.

© 2015 Copyright by piese-auto-sh.ro