Portalul este specializat in a va oferi posibilitatea de a intra in contact cu cele mai importante parcuri de dezmembrari auto din tara.
Pentru a veni in ajutorul dumneavoastra am lansat si aplicatia pentru telefoane - “ Dezmembrari Auto Romania”.
Aici gasiti informatii complete despre: Dezmembrari Auto, Piese Auto Second-Hand, Masini Avariate, Anvelope SH, Parcuri de Dezmembrari, Achizitie auto avariate si neavariate pentru dezmembrare, Eliberare documentatie completa in vederea radierii, Motoare si cutii de viteze din dezmembrari, Elemente de caroserie, Achizitie auto prin programul Rabla, Cumparari auto in vederea dezmembrarii
1. Masinile cu volan pe dreapta. Daca o masina cu volan pe stanga, sa zicem un Opel Vectra din 2008 costa in jur de 6000 de Euro in Germania, una din Anglia va costa mult mai putin, cam 4500 de Euro. Motiv pentru care sunt multi indivizi care le cumpara de acolo, din UK, si le aduc in Romania. Aici, sunt destui cei care fac un compromis si incep sa se obisnuiasca cu condusul stand pe scaunul din dreapta, platind un pret mult mai mic decat ar fi dat pe o masina cu volanul in stanga. Motivul principal pentru care trebuie sa ocolesti astfel de masini este ca sansele de revanzare sunt destul de mici. Din pacate, RAR-ul inmatriculeaza si omologheaza astfel de masini cu volan pe dreapta, sunt si cativa care fac schimbarea volanului pe partea stanga cu costuri destul de mari, insa la revanzare, acea masina are de obicei numai valoare de dezmembrat.
2. Masinile inmatriculate in Bulgaria.Cei care conduc astfel de masini si cei care le vand sunt persoane cu o putere financiara slaba spre medie. Singurul motiv pentru care cineva ar cumpara o masina inscrisa in tara vecina este imposibilitatea de a plati taxele cerute de statul roman. Si, orbit de banii putini pe care ii plateste, atat pe masina cat si pe taxele anuale, cumparatorul nu se mai gandeste la problemele conexe. Si anume problemele legale ce pot aparea si sunt in prezent puse sub semnul intrebarii, cat si starea tehnica precara cauzata de inspectiile false sau facute de mantuiala din Bulgaria. Asadar, motivul principal pentru care e bine sa ocolesti acum masinile cu numere de Bulgaria este incertitudinea de a investi bani intr-o masina care poate fi ori confiscata la vama de autoritatile bulgare, ori sa aiba circulatie limitata la 30 de zile pe teritoriul Romaniei.
3.Si aici ma refer la Alfa Romeo 147, 156 sau 166 in special, de care este plin internetul. Aceste masini, dar si modele de la Lancia si Fiat, sunt fabricate intr-o perioada mai grea pentru producatorii italieni, o perioada cu multe probleme financiare in fabrici si un control al calitatii precar. Daca ai auzit zvonuri cum ca masinile italienesti nu sunt fiabile, sa stii ca este adevarat. Insa doar pentru modelele mai vechi de 2004, moment in care gama Alfa Romeo a primit un facelift si revizuiri tehnice. Inainte de acest an insa, majoritatea vehiculelor au avut probleme grave, atat tehnice cat si mecanice, la motor, la caroserie si la electronica. Mai mult, modelele de Alfa 147, 166 si 156 au suspensii foarte rigide, ce transmit vibratii mari in interior si asta duce la zgomote ale fetelor de usi si ale bordului. Motivul principal pentru care trebuie sa ocolesti masinile italienesti vechi este ca nu sunt fiabile, stau prost la tabla, au probleme tehnice si electrice mari..
Limuzine vechi: Mercedes Clasa S, Audi A8, BMW Seria 7. E plin acum internetul de astfel de limuzine, care candva au costat si peste 100.000 de Euro, dolari sau marci, iar acum se vand cu preturi infime, de 3000 sau 5000 de Euro. Si aici ma refer la limuzine luxoase cum ar fi Mercedes-Benz Clasa S, modelul W220 fabricat intre 1999 si 2004, BMW Seria 7 modelul E65 fabricat intre 2001 si 2008, dar si Audi A8, prima generatie fabricata intre 1994 si 2002. Aceste masini au fost fabricate sa reziste multi ani si au fost gandite ca niste tancuri, sa fie fiabile si fara probleme majore. Insa fiind limuzine scumpe, de lux, aveau nevoie de un service pe masura. Din pacate insa, cei care au cumparat aceste masini in Romania ori le-au vandut mai departe, ori nu au mai avut bani sa le intretina corespunzator. Si asa, masinile au ajuns pe masinile unor oameni simpli, snobi, care nu au realizat ca nu-si pot permite astfel de limuzine. Prin urmare, majoritatea acestor modele au ajuns in stare proasta, atat tehnica cat si estetica, pentru ca proprietarii lor nu au avut bani sa le intretina. Cine vede un Mercedes Clasa S cu motor diesel de 3200 cmc care costa numai 4500 de Euro, cu toate dotarile posibile, se gandeste ca face o afacere buna. Dar nu se gandeste ca daca se strica o perna de aer de la suspensie trebuie sa plateasca 1500 de Euro si ca un schimb de placute noi il va costa 300 de Euro. Aceeasi treaba e si cu masinile BMW Seria 7 si Audi A8, masini din care putine exemplare au fost, din pacate, ingrijite pe masura statului lor. Motivul pentru care trebuie sa ocolesti aceste masini este ca rar vei gasi una in stare buna, pentru ca au fost considerate masini de fite, dar numai aparent, pentru ca au avut parte de servisare proasta si piese ieftine.
Masinile modificate, tunate sau "imbunatatite".Daca ne gandim din punct de vedere al investitiei, cel mai economic este sa luam o masina gata modificata. Pentru ca daca o vom face noi, vom ajunge la investitii mult mai mari. Problema este ca o masina tunata se vinde incredibil de greu. Pentru ca la origine, cel care a modificat-o, a avut in minte pasiunea proprie si viziunea lui personala. Viziune care cu greu se va potrivi la un alt cumparator. Ba mai mult, pretul final al masinii va fi facut prin prisma investitiei in tuning. Asa ca masinile tunate sunt mai scumpe, dar fara vreo justificare pentru un nou cumparator. Mai mult, trebuie evitate cu indarjire masinile care au modificari la motor. Cel care a facut acele modificari nu le-a facut ca sa mearga mai incet, ci dimpotriva. Asa ca nu ai vrea sa cumperi o masina alergata si hartanita care te poate lasa oricand in drum. Motivele pentru care trebuie sa eviti masinile tunate sunt pretul mai mare nejustificat si posibilitatea de a cumpara o masina uzata si chinuita.
Masinile entry-level Volkswagen si cele cu motorul 1.2 TSI. Din pacate, daca odinioara cei din grupul VAG se mandreau cu masini fiabile si vanzari record, in ultima vreme lucrurile s-au cam schimbat. De cand au deschis fabrici in toate colturile lumii, se pare ca tot ce inseamna control al calitatii la piese este defectuos. Un exemplu este cel real, cu un Volkswagen Polo fabricatie 2011, ultimul model adica, Mk 5. Masina cumparata de noua, din showroom. Un an mai tarziu, toba intermediara si toba finala erau complet mancate de rugina si de gauri. Atentie, 1 an mai tarziu! Si fiind vorba de o toba de esapament, nu putem vorbi despre o problema izolata. Daca era vorba de o eroare, o problema tehnica sau ceva particular, am fi putut spune ca o masina din 100 intampina acea problema. Insa tobele sunt identice si tot lotul de sute sau mii de masini fabricate in acea luna din 2001 au avut tobele identice. La fel sta treaba si cu motorul de 1.2 litri TSI. Acesta e fabricat in Cehia la fabrica Skoda. A vrut sa fie cel mai economic motor turbo din grupul VAG pe benzina, ceea ce a si reusit, insa a venit cu o sumedenie de probleme de care se plang posesorii de masini dotate cu astfel de motoare: probleme la turbina, senzori, pistoane, debitmetru, consum, etc. Motivele pentru care ar fi bine sa ocolesti masinile ieftine din gama Volkswagen sunt folosirea materialelor ieftine si proaste. Iar masinile cu motorul de 1.2 TSI ar trebui ocolite pentru ca acest motor este unul nereusit cu multe probleme tehnice.